DAIWA KOŁOWROTEK CALDIA 3000-CXH MQ LT SPININGOWY
Caldia MQ LT – najmocniejsza Caldia wszech czasów
22‘ Caldia MQ LT wyróżnia się we wszystkich szczegółach – korpus kołowrotka MQ
umożliwia zastosowanie większego koła zębatego, które jest znacznie mocniejsze
i bardziej sprężyste w porównaniu do klasycznych konstrukcji oferując tym samym
optymalną siłę nawijania. Bardzo lekki korpus kołowrotka wykonany z materiału Zaion
V dba o optymalną i bezawaryją pracę przekładni. Dzięki specjalnej konstrukcji zębów
przekładni dodatkowo poprawiona została płynność pracy kołowrotka i wydłużona
żywotność samej przekładni. Konstrukcja MagSealed niezawodnie zapobiega
przedostawaniu się wody i brudu do korpusu kołowrotka przez oś główną, co również
wydłuża jego żywotność. Krawędź szpuli z aluminium do dalekich rzutów wycinana
maszynowo (CNC) zmniejsza opór tarcia podczas rzutu i optymalizuje odległości rzutu.
Precyzyjnie regulowany hamulec ATD zapewnia dużą moc, startuje bez początkowego
oporu, a tym samym zapewnia optymalne uwolnianie linki - co idealne pasuje do
stosowania cienkich zestawów i doskonale sprawdza się w krytycznych sytuacjach
podczas holu ryby.
LT (Light & Tough)
• Korpus kołowrotka ZAION V MQ Monocoque
• Konstrukcja zabezpieczona MagSealed
• 6 łożysk kulkowych w tym 1 CRBB
• ZAION V AIR ROTOR
• Mechanizm TOUGH DIGIGEAR®
• Blokada obrotów wstecznych Infinite Anti-Reverse
System hamulcowy ATD™
• Nawój Cross Wrap - krzyżowe nawijanie żyłki
• Kuta aluminiowa szpula do dalekich rzutów z ABS
• Kabłąk AIR BAIL
• Rolka prowadząca Twist Buster II
• Aluminiowa, obrabiana maszynowo, wkręcana rączka
Pokrętło korbki:
Rozmiary 1000 do 2500 dostarczane są z pokrętłem w kształcie litery
I, rozmiary 3000 i 4000 z pokrętłem w kształcie litery T
Nr. Art. Wielkość BB CRBB BB łącznie Pojemność m/mm Przełożenie Długość nawoju cm Hamulec kg Waga g
10426-301 3000-CXH 1 6 150/0.23 6.2:1 93 10.0 205
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.